張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)…

張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯)自2019年奉子成婚後,現時育有3子,並多次鬧出婚變。 在今年1月9日,雯雯再大鬧Steven:「做人窮唔緊要,但如果做人唔爭氣,樣樣嘢都仲要懶,咁就係廢。」

不時在社交平台分享「一打三」情況的雯雯,在IG限時動態講述兒子差一點喪命之事。

雯雯在IG限時動態上載自己拖著兒子的相片,並寫道:「瞓唔着,個腦不停出現佢今日跑咗出馬路,爭啲出事嘅畫面。我好內疚,如果真係出咗事,你唔再喺我身邊,我真係想像唔到。」她更用上一個「臉冒汗」的貼圖。

雯雯日前與網民玩「你問我答」時,被問到是否真的離婚,她表示:「其實呢我想講好多嘢係我單方面計劃緊同安排緊。」此話似表示已單方面申請離婚。

但另方面,使外界猜測她想藉單親家庭身份以便申請公屋。對此,雯雯在昨日(1月20日)發文澄清解釋:「其實我冇話過要申請公屋,計劃中好多嘢但係冇包含過申請公屋。」

她表明不會為申請公屋而棄養毛孩:「再加上我搬屋係成家搬屋,我亦都想講清楚,我係唔會放棄我啲狗狗,無論發生啲咩事,幾多人講啲乜嘢,我都係永遠會同我嗰3隻狗一齊!我餓佢哋都唔會餓!」


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *