周星馳向來都是香港電影票房靈丹…

周星馳向來都是香港電影票房靈丹,其主演的作品套套都是港人集體回憶,與星爺合作無間的田啟文(田雞)接受文雋網上訪問時,大爆星爺將來必定會復出拍戲,親自擔綱上陣。
談到星爺,田雞表示:「佢團火仲喺度!」他相信對方一定會復出演戲,但大家還要等多幾年,預計星爺會在65歲之後再有幕前演出,田雞說:「我認識嘅佢熱愛演戲,但要脫離以前任何一個角色,不要有任何以前嘅影子,大家唔好再諗番以前嘅周星馳係點!」意咪星爺未必再無厘頭。

星爺當年宣傳電影《美人魚》時,被問何時復出演戲,他說:「算罷吧!都幾十歲,一把年紀啦!」但之後又改口:「我目前先專注做好導演嘅工作,做導演比演員演得更多,因為大小角色都會由導演來演一次給演員看,不過,做演員呢團火,從來都冇熄過!」很多Fans都期待星爺會有親自演出的新作推出。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *